Школа гарту |
Вправи для розвитку фізичних якостей.
Вправи для розвитку фізичних якостей систематизовані за ознаками функціональної дії для розвитку певних фізичних здібностей. Це дозволить вчителю підбирати необхідні вправи, розробляти на їхній основі різноманітні комплекси, використання яких дозволить планувати навантаження і забезпечувати наступність у розвитку основних фізичних якостей. Вправи для розвитку фізичних якостейПерший клас
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
6.
Вправи для розвитку фізичних якостей:
-
сили;
-
швидкості;
-
витривалості;
-
гнучкості;
-
координації.
|
Учень/учениця:
застосовує:
вправи для розвитку:
сили: вправи з подоланням
власної ваги на похилій площині; лазіння
в упорі на колінах та упорі присівши, перелізання через перешкоди з опорою на
руки; підтягування у висі лежачи та у висі, згинання та розгинання рук в
упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги, вистрибування вгору із присіду;
швидкості: повторний біг 3-4 х
витривалості: біг почергово з
ходьбою, пересування на лижах; біг на дистанцію до
гнучкості: махові рухи руками і ногами у різних напрямках з
амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямках у
положенні стоячи, пружинячі нахили у положенні сидячи; викрути рук з
гімнастичною палицею, пружинячі рухи у широкій стійці, «напівшпагат»;
координації, пересування по
підвищеній і обмеженій за площиною опорі, подолання природних перешкод;
пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересування
раптові зупинки у заданій позі за сигналом, “човниковий” біг 4 х
дотримується: умов і правил безпеки виконання
вправ.
|
Другий клас
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
|
3. Вправи для розвитку фізичних якостей:
- сили
-
швидкості
-
витривалості
-
гнучкості
-
координації
|
Учень:
застосовує вправи для розвитку:
сили:
загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями, кидки
баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень, лазіння по
горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами ( без
допомоги ніг), багатоскоки, стрибки через перешкоди, підтягування у висі (хлопці)
та у висі лежачи; пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних
напрямках);
швидкості:
прискорення з різних
вихідних положень, повторний біг 3 х
витривалості:
біг у чергуванні з ходьбою до
гнучкості:
махові рухи правою і лівою
ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби;
прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; викрути
рук зі скакалкою; пружинячі похитування у положенні випаду; прогинання тулуба
у положенні лежачи на животі;
координації:
подолання перешкод, ходьбу на носках, по підвищеній і обмеженій за
площиною опорі з різними положеннями рук, “позу лелеки” із закритими очима,
пересування із підкиданням дрібних предметів
(тенісні м’ячі, мішечки тощо), вправи зі зміною положення тіла у
просторі, розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба у різних положеннях;
дотримується: правил безпеки під час занять з розвитку фізичних якостей.
|
Третій клас
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
4.
Вправи для
розвитку фізичних якостей:
- сили
-
швидкості;
-
витривалості;
-
гнучкості;
-
координації.
|
Учень/учениця:
застосовує вправи для розвитку:
сили – у висі піднімання
зігнутих і прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині
піднімання прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині
згинання і розгинання рук, утримуючи обтяження до
швидкості – біг за м’ячем,
обручем, що котиться; прискорення до
витривалості – рівномірний біг
у повільному темпі (до 6 хв., можливий перехід на ходьбу, враховуючи
індивідуальні особливості учня);
гнучкості – рухи руками,
ногами і тулубом амплітудного характеру з поступовим збільшенням амплітуди
рухів; вправи біля гімнастичної стінки: пружинясті нахили тулуба, махи ногами
у різних площинах; вправи на розтягування; викрути рук вперед і назад,
тримаючи гімнастичну палицю або скакалку;
координації – перекидання
малого м’яча під піднятою ногою, перекидання через плече
(під плечем) з
однієї руки в другу; ловіння великого м’яча двома руками за спиною після
підкидання вгору; пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням
перешкод; вправи зі зміною положення тіла у просторі;
дотримується умов
і правил безпечного виконання вправ.
|
Четвертий клас
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
-
6. Вправи для розвитку фізичних якостей:
-
сили
-
швидкості
-
витривалості
-
гнучкості
-
координації
|
Учень/учениця:
застосовує вправи для розвитку:
сили – загальнорозвивальні
вправи з набивними м’ячами (вага –
швидкості – біг з високим
підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних
вихідних положень на дистанцію 10-
прискорення до
витривалості – повторний біг
3-5 х 30м (із збереженням або зменшенням інтервалу відпочинку); стрибки зі
скакалкою до 2 хв. (у темпі 110-120 стрибків на хвилину);
гнучкості – у положенні лежачи
на спині одночасне відведення рук і ніг назад; вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні
“шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних
положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних
положень;
координації – довільне
подолання поодиноких перешкод; подолання смуги перешкод (разом з акробатичними елементами, висами
перелізаннями, підлізанннями); вправи з асиметричними рухами руками і ногами;
підкидання і ловіння м’яча після виконання різноманітних рухових дій
(присідань, поворотів, перекидів, перекатів тощо);
демонструє безпечний рівень фізичної підготовленості;
дотримується умов виконання тестових вправ.
|
І все? Так нічого й не відбувається? А де розвиток? Застрягла?
ВідповістиВидалити