![]() |
| Школа пересувань |
Вправи для оволодіння навичками пересувань
Вправи
для оволодіння навичками пересувань забезпечують
формування життєвонеобхідних ходьби, бігу, танцювальних кроків, способів лазіння
та перелізання, пересування на лижах та ковзанах, плавання. У разі відсутності
умов для проведення лижної, ковзанярської підготовки або плавання, навчальні
години використовуються для вивчення інших складових програми.
Перший клас
|
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
|
|
2. Вправи для оволодіння
навичками пересувань:
ходьба;
біг;
танцювальні кроки;
лазіння та перелізання;
|
Учень, учениця:
виконує:
ходьбу: на носках, п’ятах, з
високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями
рук, ходьбу «змійкою»; ходьбу на підвищеній опорі (гімнастична лава, низька
колода) з різним положенням рук, чергуючи з присіданнями, нахилами;
біг: з високим підніманням
стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; із різних вихідних
положень; «човниковий» біг 4 х
танцювальні кроки: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили
тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок,
перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід, кроки з
витягнутою стопою, «маятник» тощо; танцювальні імпровізаційні вправи;
лазіння по горизонтальній та
похилій (кут 20 градусів) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по
гімнастичній стінці у різних напрямках;
перелізання через перешкоду, висотою до
дотримується: правил безпеки під час
виконання видів пересувань.
|
Другий клас
|
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
|
2. Вправи для оволодіння
навичками пересувань:
ходьба;
біг;
танцювальні кроки;
лазіння та перелізання
|
Учень/ учениця:
виконує:
ходьбу: “протиходом”,
“змійкою”; із зупинкою за сигналом; із
вантажем (мішечки) на голові; ходьбу по підвищеній опорі приставними кроками
правим і лівим боком, на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним
положенням рук почергово з поворотами, присіданнями;
біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за
зоровим і слуховим сигналами; пересування приставними кроками правим, лівим
боком; “повторний” біг 3 х
танцювальні кроки:
ритмічні
завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу
під музичний супровід; переступання, крок польки, танцювальні імпровізаційні
вправи;
лазіння:
по похилій
лаві, встановленій під кутом 45 градусів, в упорі присівши; підтягування у
положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і
різнойменним способом; по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним
способом;
перелізання через перешкоду висотою до
|
Третій клас
|
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
|
|
2. Вправи для оволодіння навичками
пересувань:
ходьба
біг
танцювальні кроки
лазіння та перелазіння
|
Учень/ учениця:
виконує: ходьбу по
діагоналі, ходьбу зі зміною частоти кроку; ходьбу із прискоренням та
уповільненням; ходьбу зі зміною довжини кроку; ходьбу зі зміною напрямку за
звуковим сигналом; ходьбу по підвищеній та обмеженій опорі (гімнастична лава,
низька колода) з високим підніманням стегна, з переступанням предметів,
приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням
з різними положеннями рук;
біг “протиходом”, “змійкою”, по діагоналі; біг із різних вихідних
положень (сидячи, лежачи, з високого старту), біг з подоланням перешкод
(умовна канава, шириною до
танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків;
);танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;кроки з
притупуванням,“припадання”,”полька на місці”, бокові кроки;
лазіння по похилій
гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними
способами; лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним
способом (вгору, вниз, по діагоналі,
праворуч, ліворуч на різній висоті); лазіння по гімнастичній стінці з
переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки; лазіння по гімнастичній стінці
з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо); захват каната ногами
у положенні сидячи; лазіння по канату, закріпленому над похилою гімнастичною
лавою (лежачи на спині на похилій лаві);
перелізання через перешкоди, висотою до
дотримується
правил безпеки під час занять, пов’язаних з
пересуваннями.
|
Четвертий клас
|
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
|
2. Вправи для
оволодіння навичками пересувань:
ходьба
біг
танцювальні кроки
лазіння та перелізання;
|
Учень/ учениця:
виконує: ходьбу по спіралі; шеренговим кроком; ходьбу зі
зміною напрямку за зоровим сигналом;
біг із різних вихідних положень (сидячи спиною
до напрямку бігу, лежачи на спині тощо), біг по слабопересіченій місцевості
до
танцювальні кроки: «галоп»,
«полька на місці»; ;основні кроки з носка та на повну стопу танцю – модерн; ритмічні
завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід);
лазіння та перелізання:
лазіння по вертикальному канату у
три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання лазінням,
перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод;
дотримується
правил безпеки під час занять, пов’язаних з
пересуваннями.
|

Немає коментарів:
Дописати коментар