![]() |
| Школа дозвілля |
Ігри для активного відпочинку
Ігри
для активного відпочинку (рухливі й народні ігри) систематизовані за
відповідними видами рухової діяльності. Водночас, враховуючи різнобічну спрямованість ігрового матеріалу й комплексний підхід у розвитку фізичних здібностей,
його можна вводити в уроки, на яких формуються навички з різних видів рухової
діяльності. Крім того, цей розділ містить основи туризму (4 клас). Усі
компоненти цього розділу спрямовані на формування в учнів умінь і навичок, які
вони можуть використовувати під час активного відпочинку.
Перший клас
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
|
5. Ігри для активного відпочинку:
рухливі
ігри
|
Учень/
учениця:
бере участь у
рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку:
для вправ у
формуванні культури рухів: “Слухай сигнал”, «Театр звірів», «Життя
лісу», «Літає – не літає», “На свої місця”, «Швидко стати в шеренгу», “Переліт птахів”,
“Секретне завдання”, “Тихо-гучно”; «Мандрівка оплесків»;
для вправ у формуванні навички пересувань: «Ой, у
полі жито», “По гриби”, “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” ,“Виклик
номерів”, “Вовк у канаві”, “Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”,
“Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;
для опанування навички оволодіння мʼячем: “Хто влучніше?” “Гравець у колі”,
“Влучно в ціль”, “Хвостики “Жонглер”,
“Передав – сідай!”, “Займи вільне
коло”, «Приборкувач м’яча»; «Гарячий м’яч»; «Вибивний» (із
м’яким м’ячем), «Донеси м’яч»;
для стрибкових
вправ – “Хто
більше?”, “Стрибунці-горобчики”, “Стрибки по “купинах”, «Через зони»;
дотримується: правил рухливих ігор та безпеки під час їх
проведення
|
Другий клас
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
|
3. Ігри для активного відпочинку:
рухливі
ігри
|
Учень/учениця:
бере участь у
рухливих іграх та грає в них під час активного відпочинку:
для вправ у
формуванні культури рухів:
“Заборонений
рух”, “Світлофор”, “Подоляночка”, “Мак”, “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною»;
для вправ для
оволодіння навички пересувань:
“Космонавти”,
“Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи”, “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць”,
“Посадка картоплі”, естафети; «Винахідливе коло»;
для стрибкових вправ – “Грибок”,
“Через купини та пеньки”, “Вовк у
канаві”, “Зайці у городі” ;
для опанування навички оволодіння мʼячем:
«Гонка м’ячів», «М’яч
сусіду», «М’яч середньому», “Влучно в ціль”, «Найкраща пара»; «Влучно в
обруч»;
зимові ігри: «Сніжки», «Кинь далі!», «Перебіжками зі
сніжками», «Біг по слідах», «Вежі», «Білі ведмеді», «Кинь далі!», «Швидкі та
влучні», «Сніжкова естафета» - групова гра з призами;
дотримується :
правил рухливих ігор та правил безпеки під час їх проведення
|
Третій клас
|
Зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальної
підготовки учня/учениці
|
|
4.
Ігри для активного відпочинку:
рухливі ігри;
|
Учень/
учениця:
бере участь у рухливих та
спортивних іграх, грає в них під час активного відпочинку:
для вправ у формуванні культури рухів:
“Вгадай, чий голос?”; «Чотири
стихії», «Жива скульптура»;
для вправ для
оволодіння навички пересувань:
– “Гуси-лебеді”, “Квач”,
“Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на
Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу»;
для стрибкових
вправ – “У річку, гоп!”, “Переправа через річку”,
“Гречка”, “Пень”;
для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча – “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”,
“Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара»; «Артбол» (за
спрощеними правилами);
зимові ігри:
«Кидання сніжок», «Лісова стежинка», «Веселі горобчики», «Влуч у відро!» (різновид гри «Влуч у
м’яч!»)«Перебіжками зі сніжками», «Біг по слідах», «Білі ведмеді», « Кинь
далі!», «Швидкі та влучні», «Захист фортеці», «Сніжкова естафета» -групова
гра з призами;
дотримується
правил рухливих ігор
та правил безпеки під час гри
|
Четвертий клас
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Державні вимоги до навчальних
досягнень учня/учениці
|
|
5. Ігри для
активного відпочинку:рухливі ігри
туризм
|
Учень/учениця:
бере участь у рухливих іграх та грає в
них під час активного відпочинку:
для вправ у
формуванні культури рухів: - «Фігури», «Займи вільне місце», «Слухай музику»;
для вправ для оволодіння навички пересувань: –“Шишки, жолуді, горіхи”,
естафети з лазінням та перелізанням, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета
по колу”; «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!
для вправ для оволодіння навички пересувань:
– “Кружилиха”, “Переміна
місць”, “Піймай жабу”;
для вправ для
опанування оволодіння навичками мʼяча – “У
горизонтальну мішень” “Слухай
сигнал”, “Захист фортеці”, “М’яч у
колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол, міні-баскетбол; «Артбол»; «Корфбол»;
«Бадмінтон»;
зимові
ігри: «Кидання сніжок», «Гра з лопатою», «Слід у слід», «Білі ведмеді», «Кинь
далі!», «Швидкі та влучні», «Захист фортеці», «Лісова стежинка», «Сніговик»,
«Сніжкова естафета» - групова гра з призами;
здійснює рух у похідному строю, зміну темпу руху; подолання природних
перешкод; застосовує найпростіші прийоми самоконтролю під час туристської
подорожі;
обґрунтовує визначення місця для відпочинку та туристського бівуаку;
дотримується
правил рухливих і
спортивних ігор (за спрощеними
правилами) та правил безпеки під час
їх проведення; правил техніки безпеки під час туристичної подорожі; вимог гігієни туриста.
|

Немає коментарів:
Дописати коментар