Школа дозвілля

Школа дозвілля

Ігри для активного відпочинку 

Ігри для активного відпочинку (рухливі й народні ігри) систематизовані за відповідними видами рухової діяльності. Водночас, враховуючи різнобічну  спрямованість ігрового матеріалу й комплексний підхід у розвитку фізичних здібностей, його можна вводити в уроки, на яких формуються навички з різних видів рухової діяльності. Крім того, цей розділ містить основи туризму (4 клас). Усі компоненти цього розділу спрямовані на формування в учнів умінь і навичок, які вони можуть використовувати під час активного відпочинку.

Перший клас

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

5. Ігри для активного відпочинку:
рухливі ігри

Учень/ учениця:

бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку:
для  вправ у формуванні культури рухів:  “Слухай сигнал”, «Театр звірів», «Життя лісу», «Літає – не літає»,  “На свої місця”,  «Швидко стати в шеренгу», “Переліт птахів”, “Секретне завдання”, “Тихо-гучно”; «Мандрівка оплесків»;
для вправ у формуванні навички  пересувань: «Ой, у полі жито», “По гриби”, “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” ,“Виклик номерів”, “Вовк у канаві”, “Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”, “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;
для опанування навички оволодіння мʼячем: “Хто влучніше?” “Гравець у колі”, “Влучно в ціль”,  “Хвостики “Жонглер”, “Передав – сідай!”, “Займи вільне коло”,  «Приборкувач м’яча»; «Гарячий м’яч»; «Вибивний» (із м’яким м’ячем), «Донеси м’яч»;
 для стрибкових вправ  – “Хто більше?”, “Стрибунці-горобчики”, “Стрибки по “купинах”, «Через зони»;
дотримується: правил рухливих ігор та безпеки під час їх проведення

Другий клас

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

3.       Ігри для активного відпочинку:
рухливі ігри

Учень/учениця:

бере участь у рухливих іграх та грає в них під час активного відпочинку:
для  вправ у формуванні культури рухів:  
“Заборонений рух”, “Світлофор”, “Подоляночка”, “Мак”, “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною»;
 для вправ для оволодіння навички пересувань:
“Космонавти”, “Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи”, “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць”, “Посадка картоплі”, естафети; «Винахідливе коло»;
для стрибкових вправ – “Грибок”, “Через купини  та пеньки”, “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” ;
для опанування навички оволодіння мʼячем:
«Гонка м’ячів», «М’яч сусіду», «М’яч середньому», “Влучно в ціль”, «Найкраща пара»; «Влучно в обруч»;
 зимові ігри: «Сніжки», «Кинь далі!», «Перебіжками зі сніжками», «Біг по слідах», «Вежі», «Білі ведмеді», «Кинь далі!», «Швидкі та влучні», «Сніжкова естафета» - групова гра з призами;

дотримується :
правил рухливих ігор та правил  безпеки під час їх проведення

Третій клас

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальної підготовки учня/учениці

4.                      Ігри для активного відпочинку:

рухливі ігри;














Учень/ учениця:

бере участь у рухливих та спортивних іграх, грає в них під час активного відпочинку:

 для  вправ у формуванні культури рухів:  

 “Вгадай, чий голос?”; «Чотири стихії», «Жива скульптура»;

 для вправ для оволодіння навички пересувань:
“Гуси-лебеді”, “Квач”, “Команда швидконогих”, “Білі ведмеді”, “Горішки”, “Повінь”, “Запорожець на Січі”; «Ямки»; «Кульку за смугу»;
 для стрибкових вправ – “У річку, гоп!”, “Переправа через річку”, “Гречка”, “Пень”;
для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча – “Попади в ціль!”, “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем”, “Зустрічна естафета”, «Грай та не втрачай», «Найкраща пара»; «Артбол» (за спрощеними правилами);
зимові ігри: «Кидання сніжок», «Лісова стежинка», «Веселі горобчики»,  «Влуч у відро!» (різновид гри «Влуч у м’яч!»)«Перебіжками зі сніжками», «Біг по слідах», «Білі ведмеді», « Кинь далі!», «Швидкі та влучні», «Захист фортеці», «Сніжкова естафета» -групова гра з призами;

дотримується правил рухливих ігор та  правил безпеки під час гри

Четвертий клас

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

5. Ігри для активного відпочинку:рухливі ігри




















туризм

Учень/учениця:

бере участь у рухливих іграх та грає в них під час активного відпочинку:

для  вправ у формуванні культури рухів:  - «Фігури», «Займи вільне місце», «Слухай музику»;
для вправ для оволодіння навички пересувань: –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелізанням, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!
для вправ для оволодіння навички пересувань:
“Кружилиха”, “Переміна місць”, “Піймай жабу”;
 для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча – “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”, “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол, міні-баскетбол; «Артбол»; «Корфбол»; «Бадмінтон»;
зимові ігри: «Кидання сніжок», «Гра з лопатою», «Слід у слід», «Білі ведмеді», «Кинь далі!», «Швидкі та влучні», «Захист фортеці», «Лісова стежинка», «Сніговик», «Сніжкова естафета» - групова гра з призами;

здійснює рух у похідному строю, зміну темпу руху; подолання природних перешкод; застосовує найпростіші прийоми самоконтролю під час туристської подорожі;
обґрунтовує визначення місця для відпочинку та туристського бівуаку;
дотримується правил рухливих і спортивних  ігор (за спрощеними правилами) та  правил безпеки під час їх проведення; правил техніки безпеки під час туристичної подорожі; вимог  гігієни туриста.

Немає коментарів:

Дописати коментар