Школа компетентностей |
МАТЕРІАЛ НА УЧАСТЬ У ДЕСЯТІЙ МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ
"ІННОВАТИКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ"
- структурні компоненти досвіду інноваційної педагогічної діяльності з теми "Школа компетентностей на уроках з фізичної культури в початкових класах".
МАТЕРІАЛ НА УЧАСТЬ У КОНКУРСІ "ВЧИТЕЛЬ РОКУ - 2018"
- це соціальне поєднання учнів 7-11 років, їхніх педагогів для збагачення власного досвіду щодо ефективного існування в оточуючому світі через раціональне використання засобів фізичного виховання і спорту.
Історія питання
Матриця навчання учнів у "Школі компетентностей..."
№№
|
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
|
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА
| ||
1.1.
|
Здатність до співробітництва, взаєморозуміння
| |||
1.2.
|
Соціальна активність
| |||
1.3.
|
Здатність до формування фізичної культури особистості, основ здорового способу життя
| |||
2.1.
|
Формування особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров’я та фізичної підготовленості.
| |||
2.2.
|
Здатність до навчання.
| |||
2.3.
|
Творчий підхід до застосування рухових дій у різних умовах.
| |||
3.1.
|
Здатність до оперування знаннями про рухову активність, знаннями з історії фізичної культури та спорту.
| |||
3.2.
|
Розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і природних здібностей відповідно до вікових особливостей.
| |||
3.3.
|
Засвоєння термінологічних та методичних компетентностей, які відображають низку вимог до фізкультурної діяльності, що поступово розширюється й удосконалюється.
|
Уніфікована модель уроку з фізичної культури в "Школі компетентностей"
№№
|
ЧАСТИНА
|
НАПОВНЕННЯ
|
ТРИВАЛІСТЬ / ЧСС
|
I.
|
АДАПТИВНА
|
До 5 хв.
| |
1.1.
|
Соціальна компетентність
|
2-3 / до 105
| |
1.2.
|
Мотиваційна компетентність
|
2-3 / до 110
| |
1.3.
|
Функціональна компетентність
| ||
II.
|
ПОШУКОВА
|
15-17 хв.
| |
2.1.
|
Соціальна компетентність
|
7-8 / 110-140
| |
2.2.
|
Мотиваційна компетентність
|
7-8 / 140-150
| |
2.3.
|
Функціональна компетентність
| ||
III.
|
ТРЕНУВАЛЬНА
|
15-17 хв.
| |
3.1.
|
Соціальна компетентність
|
7-8 / 150-160
| |
3.2.
|
Мотиваційна компетентність
|
7-8 / 160-170[1]
| |
3.3.
|
Функціональна компетентність
| ||
IV.
|
ПІДСУМКОВА
|
5-10 хв.
| |
4.1.
|
Соціальна компетентність
|
5-7 / 110-120
| |
4.2.
|
Мотиваційна компетентність
|
2-5 / 100-110
| |
4.3.
|
Функціональна компетентність
|
[1] Лише для учнів основної медичної групи. Учні інших медичних груп – не вище 160 уд. / хв.
Калькулятор оптимального пульсу для фізичного навантаження
Схема самоаналізу уроку з фізичної культури в "Школі компетентностей..."
№№
| ЕФЕКТ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗУСИЛЬ[1] |
MAXSIMUM
| ІНДИКАТОРИ УСПІШНОСТІ УЧНІВ[2] |
1.
|
|
2 + 2
| |
2.
|
2 + 4
| ||
3.
|
2 + 4
| ||
4.
|
4 + 4
| ||
РАЗОМ - УЧИТЕЛЬ
|
10 + 14
|
РАЗОМ - УЧНІ
|
Критерії оцінювання уроку в "Школі компетентностей":
20-24 – достатній рівень ефективності;
12-23 – середній рівень ефективності.
"Школа компетентностей починається з Учителя"
..............................
Цікаво! Новаторство! Сміливо! Сучасно!
ВідповістиВидалитиДякую, Олена Петрівна! Ви - мій натхненник!
ВидалитиСупер!Успіху!
ВідповістиВидалитиДякую, Ірино. Навзаєм. (Бачила Ваше відеорезюме)
Видалити