Школа компетентностей

Школа компетентностей
Школа компетентостей на уроках з фізичної культури в початкових класах






 

МАТЕРІАЛ НА УЧАСТЬ У ДЕСЯТІЙ МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ 

"ІННОВАТИКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ" 

МАТЕРІАЛ НА УЧАСТЬ У КОНКУРСІ "ВЧИТЕЛЬ РОКУ - 2018"

  • це  соціальне поєднання  учнів 7-11 років, їхніх педагогів для збагачення власного досвіду щодо ефективного існування в оточуючому світі через раціональне використання засобів фізичного виховання і спорту.

Історія питання



Матриця навчання учнів у "Школі компетентностей..."


№№
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА
1.1.
Здатність до співробітництва, взаєморозуміння
1.2.
Соціальна активність
1.3.
Здатність до формування фізичної культури особистості, основ здорового способу життя
2.1. 
Формування особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров’я та фізичної підготовленості.
2.2.
Здатність до навчання.
2.3.
Творчий підхід до застосування рухових дій у різних умовах.

3.1.
Здатність до оперування знаннями про рухову активність, знаннями з історії фізичної культури та спорту.
3.2.
Розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і природних здібностей відповідно до вікових особливостей.
3.3.
Засвоєння термінологічних та методичних компетентностей, які відображають низку вимог до фізкультурної діяльності, що поступово розширюється й удосконалюється.

    Уніфікована модель уроку з фізичної культури в "Школі компетентностей"

    №№
    ЧАСТИНА
    НАПОВНЕННЯ
    ТРИВАЛІСТЬ / ЧСС
           I.             
    АДАПТИВНА
    До 5 хв.
    1.1. 
    Соціальна компетентність
    2-3 / до 105
    1.2. 
    Мотиваційна компетентність
    2-3 / до 110
    1.3. 
    Функціональна компетентність

        II.             
    ПОШУКОВА
    15-17 хв.
    2.1. 
    Соціальна компетентність
    7-8 / 110-140
    2.2. 
    Мотиваційна компетентність
    7-8 / 140-150
    2.3. 
    Функціональна компетентність

     III.             
    ТРЕНУВАЛЬНА
    15-17 хв.
    3.1. 
    Соціальна компетентність
    7-8 / 150-160
    3.2. 
    Мотиваційна компетентність
    7-8 / 160-170[1]
    3.3. 
    Функціональна компетентність

     IV.             
    ПІДСУМКОВА
    5-10 хв.
    4.1. 
    Соціальна компетентність
    5-7 / 110-120
    4.2. 
    Мотиваційна компетентність
    2-5 / 100-110
    4.3. 
    Функціональна компетентність





    [1] Лише для учнів основної медичної групи. Учні інших медичних груп – не вище 160 уд. / хв.
    Калькулятор оптимального пульсу для фізичного навантаження

    Схема самоаналізу уроку з фізичної культури в "Школі компетентностей..."

    №№

    ЕФЕКТ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗУСИЛЬ[1]
    MAXSIMUM

    ІНДИКАТОРИ УСПІШНОСТІ УЧНІВ[2]
    1.       

    2 + 2
    2.       
    2 + 4
    3.       
    2 + 4
    4.       
    4 + 4
    РАЗОМ - УЧИТЕЛЬ
    10 + 14
    РАЗОМ - УЧНІ

    Критерії оцінювання уроку в "Школі компетентностей":

    20-24 – достатній рівень ефективності;
    12-23 – середній рівень ефективності.





    [1] Чи створював Педагог певні ситуації, щоб учні мали змогу навчитися…
    [2] На скільки учні змогли проявити певні показники компетентностей

    "Школа компетентностей починається з Учителя"

    ..............................


    4 коментарі: